2011. június 1., szerda

Limara Blogkóstolóra készül..

Limaráról nem felejtkeztem el, ígértem, hogy rendszeres vendégem lesz itt az "A vidéki otthon"on. Hétvégén Marcsi egy jeles eseményre készül. Erről faggattam..


  • Marcsi, már jóideje láthatjuk a blogodon. Blogkóstolóra készülsz. A helyszín a Millenáris Park. Időpont:  június 4-e szombat. A Tefal- Dining Guide Blogkóstolón 10 ismert és elismert blogger mérkőzik meg, köztük Te is. Milyen érzés beletartozni a TOP 10-be?
Természetesen fantasztikus érzés egy ilyen társaságban egy ilyen rendezvényen részt venni. Megtisztelő volt a felkérés már az előző évben is, most pedig különösen, hiszen ez talán azt jelenti, hogy nem okoztam csalódást.

  • Ha jól tudom Erdőbényéről indult a kezdeményezés. Mesélnél a kezdetekről? Hányan voltatok akkor?
Igen, én is úgy tudom, hogy Erdőbényéről indult, Fűszeres Eszter ötlete nyomán, bár én azon még nem vettem részt.

    
    Bagett aszalt paradicsommal..
    
  • Biztos születtek barátságok is ezeken a rendezvényeken. Tartjátok a kapcsolatot a gasztrobloggerekkel?
 Nekem kicsit nehezebb a helyzetem, hiszen én érkezem a legmesszebbről, nem tudok a többiekkel sajnos sűrűn találkozni. De az biztos, hogy amikor mégis sor kerül rá, akkor nagyon tudunk örülni egymásnak...



  • Miben változott a rendezvény Erdőbénye óta? Úgy tudom a tavalyit is már a Dining Guide rendezte.
Igen, tavaly már a Dining Guide szervezte, Eszter ötletéből kiindulva. Úgy tűnik, évről évre nagyobb esemény lesz, hiszen az első Erdőbényén egy kistelepülés fesztiválja volt, tavaly már Budapesten egy étterem, a Tabáni Terasz udvarán zajlott, most pedig egy három napos rendezvény keretében, a Budai Gourmet fesztivállal egy időben és egy helyen rendezik meg.Milyen étellel indulsz a versenyen? Verseny lesz, vagy bemutató?



Aszalt-paradicsomos-rozmaringos kenyérkék


  • Milyen étellel indulsz, ez most verseny lesz vagy bemutató?

Medvehagymás-paradicsomos bucikkal készülök. Nem, ez nem verseny, mi bloggerek szeretnénk megmutatni, hogy nem csak írni tudunk az ételekről, hanem el is tudjuk készíteni őket....ezért is találó nagyon a név, Blogkóstoló.


  • Mekkora mennyiséget készítesz a sok kóstolni vágyó számára?
Ami csak belefér, én egész nap sütni fogok, kora reggeltől késő éjszakáig:)


Limara munka közben..


  • Ilyenkor van segítséged?
A tésztát egyedül készítem, a tepsik cseréjéhez, a látogatók kiszolgálásához kapok segítséget.


Tavaly nem volt bennem ekkora drukk, talán mert még nem tudtam mi vár rám, de most már napok óta csak egy kő van a gyomrom helyén. rettentően izgulok, hogy minden jól sikerüljön, senkinek se okozzak csalódást...


  • Marcsi drukkolok Neked! Hogy csalódást nem fogsz okozni, abban biztos vagyok:) A legjobbakat kívánom! Aztán majd meghallgatjuk a beszámolódat is a sikerről:))

Ha tehetitek, menjetek ki a Millenárisba,
és kóstoljátok meg Limara finomságait!



Limara is írt a Blogkóstolóról, itt nézhetitek meg!

Limara blogját a Limara Pékségét itt találjátok!

Limarával több interjút is készítettem, itt olvashatjátok!








Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...